Niin, tänäänkään ei oikeestaan tapahtunu mitään ihmeellistä. Oon vaan tosi väsyny. Mulle oli eilen soitettu Tampereen Gamestopista, koska mä ennakkovarasin sieltää The Sims 3 Superstara Limited Editionin (Limitedissä tulee pari ekstrajuttuu, jotka halusin esim. valmis esiintymislava). No mulla oli kännykkä eilen äänettömällä, enkä siis huomannu, et mulle soitettiin, ku vasta illalla vastaamattomista puheluista. Soitin tänään sit sinne (siinä kyl meni jonki aikaa ennenku uskalsin, oon nimittäis tosi ujo, ja tuntemattomille puhuminen on mulle tosi vaikeeta) ja mun peli kuulemma tulee, huomenna, eli huomenna on edessä reissu Tampereelle : ) . Mulla on kaikki tähän mennessä ilmestyneet Sims 3:sen lisärit ja kamasetit, samoin Sims 2:sen (tosin niistä pari on lainattu ja asennettu, mulla ei oo niitä levyjä itellä) . Lisään nyt sen tarina-osuuden tänne (jos onnistun) mut en välttämättä ala heti kirjottaa sinne mitää, ideat on vähän lopus tällä hetkellä. Niitä saa vieläki jättää kommentissa (jos kukaan ees käy täällä). Eipä nyt paljon muuta tänään, paitsi että illalla pitää lähtee Nokialle sukeltamaan (ihan maskin, snorkkelin ja räpylöitten kaa vaan, ei laitteilla) koska tänään on treenit : ) .