Äiti kävi eilen mun kitaratunnin aikana kaupassa, ja toi mulle Arki-mangan 2. osan : D . En oo viel ehtiny lukee sitä, koska luin koko eilisen Nälkäpelii, ja sain sen luettua loppuun. Sen lukemises meni vaan kaks päivää, tais tulla ennätys : D . Oon kohtuullisen nopee lukeen, vedin meljeen koko Harry Potter ja Feeniksin Kilta -kirjan parivuotta sitte pääsiäisloman aikana, ja siin on 1050 sivuu. Tähän lomaan sisälty paljon autossa ja hotellihuoneessa istumista, ja jotain tekemistä piti keksii. Oon muuten selaillu Mollamanian ja Pullip Stylen sivui, ja ihanstun pariin ihanaan pullippiin. Pullipit on siis japanilaisii/korealaisii keräilynukkei, joilla on hintaa jotain 100 e kappale. Oon tällasta kinunnu, muttei mun ultrapihit porukat tietenkään suostunu, ne ei ees suostu ostaan Cleo de Nilelle 15 e maksavaa meikkipöytää -.- . Maanantainen Simsinpeluuyritys loppu lyhyeen, koska mun konees ei vieläkää oo kunnollista näytönohjainta, ja tää emolevyn oma ei jaksanu Simsii pyörittää. Peli oli siis jär-kyt-tä-vän hidas. Mulla oli tänää lääkärintarkastus, joka ny ois ollu ihan siedettävä ellei se lääkäri ois ollu mies! Ei enää koskaan uudestaan, kiitos. Oon netistä myös ettiny Monster High   Purrsephone ja Meowlody -nukkei, mut vielä ei oo löytyny mitään, koska Toys 'r Us:lla on niitä vaan liikkeissä, eli ei voi tilata, ja Mattel-storessa ei oo mitään nukkei. Aika typerää, koska Mattelhan niitä nukkei tekee... Mutta eipäs muuta, tänää pitäis mennä sukellukseen illalla -.- .