Tänää tehtiin koulussa aamun tukioppilastunneilla "voimapapereita" eli kirjotettiin jokasesta jotain hyvää sellaselle paperille, jonka saa sit itelle. Alle laitettiin viel oma nimi sit ku oli kirjottanu jotain, mä kirjotin pinkillä stabilolla, tunnistaapahan ainaki mikä on mun teksti : D . Kaveri lainas multa violetin stabilon, joten senki tunnistaa. Monet teki lyikkärillä, ettei tunnistain, mitä ne on kirjottanu D: . Mut onneks sen voi päätellä käsialasta >: D . Kotona käytiin äitin kaa ruoan jälkeen jätskillä, otin kaks palloo, toisen päärynää ja toisen toffeeta :3 . Ku käveltiin kotiin ja syötiin niit matkalla, mun pallot putos :< . Mut, koska olin Fast as Lightning 8D sain ne kiinni, ja tökkäsin vaan takas siihen vohvelin päälle xD . Kädestä tuli inhottavan tahmee : ( mut jätskille ei käyny kuinkaan : ) . Nyt oon pelannu taas Simsii, pelaan siinä tällä kertaa LC:tä eli Legacy Challengee, siin on tarkotus pelata samalla suvulla 10 sims-sukupolven ajan ilman koodeja. Säännöt: www.radosims.com/index.php ite en laske pisteitä, ja joustan välillä vähän säännöissä. Sit ku oon saanu ton haasteen valmiiks, voisin alottaa sillä 10. sukupolven edustajalla uuden LC:n jonka laittaisin sit nettiin :3 . Monet nimittäin tekee niin, ja niit on tosi kiva lukee. En oo vieläkään kirjottanu sitä maraton-tarinaa koneelee, laiska kun oon, enkä taida sitä koneelle ja tänne koskaan laittaakkaan, koska ny ku luin sitä, en enää tykänny siitä xD . Eli jos tänne joskus se tarina tulee, se on joku muu. Oon muuten harkinnu uuden blogintekemistä bloggeriin, pitää vaan eka kokeilla, kumpi on parempi, blogger vai vuodatus, ja jos blogger on parempi, teen sinne uuden (ja dumppaan tän >8D) . Tänne laittaisin sit tietty linkin siihen uuten, nukkeblogiki siirtyis siinä tapaukses sinna .3 .