Tultiin maanantaia siis kotiin, ja nyt pitäis sit varman kattoo, et mitä vaatteita otan riparille mukaan. Yhtään ei huvittais sinne leirille mennä, koska se ryhmä, jossa oon, on aika... kamala. Onneks mun kaveriki on siellä, ni on ainaki joku kiva tyyppi. Toisenki kaverin piti tulla sinne, mut se vaihto ryhmää, joten ollaan siis "kaksin" . Aattelin alottaa Sims-tarinan (Sims 3:lla) . Tää tarina kertoo karkotetusta alienista, joka on raskaana (raskauteen liittyy yksi asia...) . Ekan osan, tai ns. "prologin" oon jo kuvannu, laitan tänne linkin sit ku alan laittaa sitä tarinaa nettiin. Nälkäpeli-ficin toisen osan laitan kans tänne, tänään luultavasti. Materiaalii mulla on siis varmaan kymmeneen osaan 8D . Ficci ei kyl oo edenny sellaseen viikkoon, inspis on ollu pohjamudissa. Tällä hetkellä oon yksin kotona (ou jea 8D ) koska porukat meni kattoon jotain puutarhakalusteita. Onneks ne ei vaatinu mua mukaan, koska joku IKEA tai Bauhaus on kyl viimenen paikka johon tänään oisin halunnu mennä. Nyt pelailen Sims 3:sta ja/tai selaan Radolaa (Sims-foorumi) . Ficciä vois kyllä jatkaa, tai sitte voisin alottaa Sims-tarinan prologin kirjottamisen.