Tunarointia taas, mutta EI tällä kertaa by Minä! Isi oli nimittäin tilannu mulle uuden näytönohjaimen, joka tuli eilen, mut huomas sitte, et se oli liian iso, eikä mahtunu mun koneeseen -.- . Eiku vaan palauttaan, ja uutta hankkimaan. Onnistu se tänäänki mokaan, koska äiti oli jossain koulutukses, ja isin piti viedä mut sarjikseen. No, se sitte tietty luuli, et se alkaa vasta KAHELTA, ja oli kymmentä vaille yks (jollon pitäin jo lähtee) et: "Syö jotain ennenku se alkaa" Vastasin et: "Öh, eiks meiän pitäis mennä jo?" Sit se ihan paniikis: "Alkaakse jo yheltä?" "No daa, mitäs luulit?" "Et vasta kahelta!!!" Sit se tyyliin juoksee makkariin, vaihtaan housui, ja päästiin lähteen sit viittä vaille, ja oltiin siel koulul, mis se sarjis on, ni vasta viis YLI! Fail. Sit kotona äsken se onnistu tekeen myöhästymisestä MUN SYYN D:< . Törkeetä -.- . Eilen meni koko loppupäivä siellä Tamperetalolla Filharmoniakonsertissa, joka oli yhtä tylsä, ku aattelinki. Eka kappalejuttu meni, koska se kesti vaan 14 min, ja oli moderni ja ihan mielenkiintonen, mut seuraava oli sit joku 45 min kestävä pianokonsertto, ja varmaan 100 v pianisti soitti sen ILMAN NUOTTEI, JA NÄYTTI SILTÄ, ku ois saanu sähköshokkei. Kolmas kappalejuttu kesti sit puol tuntii, ja koko juttu loppu 21.10 -.- , ja matka kotiin viel tunnin. Muut siellä olijat oli just sellasii ku oletinki, yli 50 vuotiaita ylimielisii permanenttipäisii, ylimeikattui ja hajuvesis kylpeneitä tanttoja, jotka luulee olevansa parempii ku muut, ja myös näyttää sen. Sil kapellimestaril oli varmaan kivaa, ku piti heiluu puoltoistatuntii perse kohti yleisöö xD . Koulus ei perjantaina tapahtunu paljoo, oli mantsankoe, joka meni ihan hyvin kai. Ruotsist ja äikäst nähtiin numerot, muttei saatu viel koetta takas. Äikästä 9 ½, ja ruottista 9 - . Liikassa meillä oli lihaskunnot -.- jotka ny meni miten meni. Yks 8a-luokkalainen (ite oon 8b:llä) laitto mun tukan ennen ku alotettiin. Mulla on aika pitkä tukka, johonki ristiselkään asti, ja se tyyppi aina ihastelee niit, ni sit se halus laittaa ne kiinni mun puolesta : D Sit mulla oli sellanen hieno korkee ponnari ne 2 tuntii, jouduin ottaan sen pois, koska se ponnari jolla se oli kii ei ollu mun : ( . Maanantaina alkaa 5. ja viiemen jakso :D, ja ekana on musiikin KOLMOISTUNTI. Muutaki hyvää uudes jaksos on nimittäin ruotsi loppu : DDD. JEEEH! Vihaan nimittäin ruottii xD.