Mulle! Mulla on tänään synttärit :3 , täytin (tai täytän vasta illalla) 15. Pahoittelen tän blogin hiljaisuutta, ei oo vaan huvittanu kirjottaa koska elämä on ollu vähän... hanurista viimeaikoina. Kreikkapostaus tulee joskus, en oo vieläkään saanu kaikkii kuvii. Jos haluutte lukee jotain mun pitämää blogii, suosittelen mun nukkeblogii, siellä on enemmän elämää.

Saan äitiltä, mummilta ja molemmilta tädeiltä yhteisine lahjana toisen Pullipin, ja sille obitsun! :3 Öyjea. Mallia en kerro, koska en sitä nukkeblogissakaan paljasta. Muuta en ny keksi enää tähän postaukseen, sorry. Mut yks biisi on pakko laittaa ihan piruuttani :D .



Okei, vihaan tota biisii, samoin ku Tuulia, Robinia ja Justin Bieberiä. Nöy Thänks!

Tätä oon oikeesti kuunnellu viimeaikoina:



Laitan vielä tänää ehkä seuraavan osan Nälkäpeli-ficciini, ja yhen piirroksen!