Tänää oli lauantai, ja samalla alko "loma" joka kestää oikeestaan 2 päivää, koska maanantai eli vappuaattoki on vapaata. Käytiin äitin kaa keskiviikkona siellä Tampereella, ja löyty muoviveitsi ja musta peruukki. Sitte käytiin Makuunissa ostamassa karkkii, ja sit mentiin kattoon Nälkäpelii. Oli tosi hyvä, vaik välil vähän erilainen ku kirja, mut pakkohan sen on  olla, koska muuten siit ois varmaan rullu älyttömän pitkä. Sukellukseen en menny, koska oon vieläki vähän nuhanenm enkä ois kyllä sinne kerennykkään 8D . Eilen oli koulussa se "kauan odotettu" Disney-päivä, ja tällanen mun Alice-asusta sitte tuli:

Otin aseeks myös pelikortit, huom. vaan herttakortteja : D . Omega-koru tehtiin äitin kaa ite, siin on hopeista "metallipaperii" ja sen päällä kontaktimuovii. Meiän luokka muuten palkittiin parhaiten pukeutuneena luokkana. Mun piti kyl selittää monelle et ketä mä esitin, ja näyttää kuvaa koska American McGee's Alice on yli 10 vuotta vanha  peli. Tänää en oo paljoo tehny, lähinnä pelannu Simsii, pelaan sillä RKC:tä eli Royal Kingdom Challengea, säännöt: sinsaukko.foorumini.net/t12-royal-kingdom-challenge . En kuitenkaan pelaa keskiaika-teemalla, vaan otin teemaks fantasia-nykyajan. Ny pitäis viä tehä mun toiseen blogiin yks kuvatarina, meenpäs tästä siirteleen kuvii koneelle.