Mun tietokone päätti sitte mennä rikki, näytönohjain meni vissiin paskaks ta jotain -.- . (Kirjotan ny äitin koneelt) Otsikko muuten sopi varsinki tähän hetkeen, ku meinasin kirjottaa jopa sen otsikon väärin xD (meinasin kirjottaa "Lun ei suju..."). Eilen meni koko päivä jossain, ku aluks olin klo 13.00 - 16-45 sarjiskerhos, ja sit menin kuudeks johonki nuorteniltaan ,ku pitäis saada riparikortti täyteen. Joo eli kone siis tilttaili jo perjantaina ku pelasin Simsii, joten luulin et se johtu siitä, mut sit se teki sen eilenki, ku kävin nopeesti koneel (tosin en ehtiny sit tekeen mitää, ku tuli jo "tilt") . Ruutu on täynnä värikästä pixelimössöö, eikä se ees tänää avaakaan sitä konetta.Eiku vaan korjattavaks, toivottavasti sen VOI ees korjata, ei oo oikeen rahaa uuteen. Joten eipä tässä sitte paljon tehä. Meen tänää varmaan myöhemmin kaverille tekeen jotain. Perjantaina oli muuten ruotsin koe, joka ny meni vähän ni ja näin, ruotsi ku ei oo mun vahvuuksii. Kakkuu on vaan yks pala jäljellä : ( vaikka oon kieltäny isii syömästä MUN tekemää kakku. Syö silti -.- . Mut ei muuta, pitäkää peukkuja mun koneelle: ( .