Tänään oli siis eka koulupäivä loman jälkeen, joten oon tosi väsyny (herätys oli 6.45). En todellakaan oo aamuvirkku, päinvastoin. 2 ekaa tuntia oli valinnaismusiikkia, joka olis muuten ollu tosi kivaa, paitsi  että meidän musiikinope oli kipeenä, ja tunnit piti about 50 v historianope, joka ei osaa soittaa    mitään     -.-  . Ekalla tunnilla yritettiin soittaa jotain, mut puolet luokasta ei suostunut tekeen mitään. Joten toinen tunti meni levyraatiin, johon kukaan meistä ei tietenkään ollu osannu varautuu, joka tarkoitti sitä, että se hissanope soitti jotain mielestään hyviä biisejä, jotka ainaki mun mielestä oli ihan shittejä. Loppupäivä meni ihan kelvollisesti, musiikin jälkeen oli 2 tuntii matikkaa, sitte tunti terveystietoo, sit äikkää ja vielä tukioppilasta. Sit kotiin : )  . Huomenna onki kympin aamu : D  . Tulin tunti sit mupesta, eli Musiikin Perusteista (soitan kitaraa, joten pitää käydä myös teorias). Se oli sairaan tylsää, ja olin älyttömän väsyny, joten olin ihan pihalla koko ajan (meiän mupe-ope ei oota et joku viittaa, se vaan kysyy joltakulta) . tapahtu tänää kuitenki jotain kivaaki, nimittäin äiti oli ostanu mullee uuden mangan. Sen nimi on Arki, ja se kertoo hassuista ja vähän oudoistaki kommelluksista lukiossa. (esim. rehtorin ja peuran painimatsi O_o). Mul on jo 2 kokonaista mangasarjaa, K-ON! ja Imadoki, ja yks kappale Alice 19th- mangasarjaa. Lisään tähän blogiin jossain vaihees myös tarinaosuuden, ja "galleria"osuuden, johon laitan mun piirrustuksii ( jos joskus saisin jotain valmiiks asti, kaikki jää kesken XD) . Huomenna on kitaratunti, pitäis varmaan harjotella (en oo harjotellu viel kertaakaan, oon laiska).Oho, tulipa pitkä postaus, mut ehkä se on vaan hyvä. Onpahan lukemista jos joku koskaan ees löytää tänne : D .