Mun kirjotus/postaus into on ollu aika matalalla, eikä postauksii oo sen takii kuulunu. En oo lopettamassa tätä blogii, vaik kukaan ei taida ees lukee tätä : ( . Eli jos te, vähäiset lukijat, viitsisitte ystävällisesti mainostaa tätä kavereille/tutuille (Nimmahan on näin jo blogissaan tehny, kiitos siitä) olisin onnellinen : ) . Eilen en ollu koulus, koska oon edelleen tässä ihanassa nuhassa, ja keuhkot oli niin täynnä limaa et hengittäminen oli hanakaa, joten jäin sit kotiin. Tänää olin kuiteski koulus. Ens perjantaina meillä on koulus "Disney-päivä" jollon pitää pukeutuu joksi satu- tai fantasiahahmoks, jonka ei tarvi olla Disney-hahmo.  Mä pukeudun Aliceks American McGee's Alicest : D asu on jo, enää puuttuu vaan veitsi (eli siis muovinen tekoveitsi 8D) Läheises Sales on mustaa vappuvärii, sillä vaan tukka mustaks. Olin, ennen ku sain kuulla et siel myydään mustaa vappuvärii, huolissani täst hiusten väri -asiasta, koska mun hiukset on vaaleet, rnkä kyl ois värjäämäs kampaajal/kotona oikeel värin mustaks vaan yhen päivän takii, varsinki ku mun tukka on aokas pitkä, ristiselkään asti suunnilleen (ylpeyden aihe : D) . Eilen sain muuten kuulla hyvii uutisii, nimittäin mun serkku, Nimma, joka on yks mun parhait kavereit, pääsee meille helatorstain jälkeiseks viikonlopuks (meil on se perjantaiki vapaa, eli 4 päivän  viikonloppu : D) . Se ottaa pullippinsa Michikon mukaan, ja kameran, koska meiän oma on ihan paskaah, ja voidaan sit kuvata sitä Main ja mun muitten nukkejen kaa. Täs linkki Nimman blogiin, toivottavasti (te vähäiset lukijat) pidätte : D nimmanblogi.blogspot.com/ . Tässä kesää odotellessa, tulispa kesäloma jo, oon todellinen kesäihminen. keväistä/kesäistä vaikutelmaa tänää kyl vähän latisti se, et tänään sato lunta! Ai ku kiva -.-'' . Tää oli varmaan jo 3. kerta, ku sataa lunta just ku edelliset on sulanu >.< . Tänää kyllä kilahti välkäl, ja tuli kirottuu aika paljon lunta, ja tätä loppumatonta lumi-sulaminen-lumi -kierrettä. Maikin oottaa kesää, täs pari kuvaa todisteeks 8D .

  

Laatu tolla tokalla on täyttä paskaa, noin käy ku joudun kuvaan ilman salamaa meiän paskalla kameralla. Salaman kaa käy näin:

Ylivalottunu, eikö 8D .

Heippa, that's all : D .