Sain tän haasteen Nimmalta (kiitti vaan >8D) ja tässä tulee siis 10 asiaa joista pidän:

1. Kesäloma

Tuo nyt ehdottomasti, koska oon todellinen kesäihminen, ja ootan seuraavaa kesälomaa jo sillon ku edellinen loppuu. Kesäloman kohokohta on mun mielestä se, kun pääsen vaarin mökille äitin, Nimman, sen perheen ja mun toisenki tädin kanssa. Yleensä lillutaan järves Nimman kaa koko päivä, tälläkertaa tulee varmaan kuvattuuki aikas paljon, ku rippilahjaks saan kameran (noh kaikkosimpas nyt kauas aiheesta, jatketaan)

2. Nuket

Tykkään hienoista nukeista tosi paljon, varsinki näistä Monster High -nukeista ja Pullipeista. Suunnitelmissa on hankkii toinenki MH kustomnukke, ja ainaki yks pullip.

3. Herkut

Oon todellinen herkkusuu, voisin kokoajan olla syömässä jotain hyvää, kuten kakkuu, karkii, ja sipsejä. Limsakin on hyvää :3 .

4.Piirtäminen

Tähän mulla on oikeestaan jonki asteen viha-rakkaus -suhde, koska tykkään piirtää, mut sitte ku jälki ei oo sellasta ku haluisin (vaadin täydellistä >: D) ni hermot kärähtää, ja paperi saattaa päätyy paperinkeräyslaatikkoon aika äkkiä.

5. Manga, Anime, Japani

Oon varsinki mangan "suurkuluttaja", hyllyssä komeilee nyt yhteensä 18 (aika säälittävä määrä kylläkin) mangaa + 2 suomalaista mangakilpailuyhteenvetoo, Hokuto Mangaa. Luen joki verran netistäki, tosin ne on enkuks, eikä koneen näytöltä oo oikeen kiva lukee.

6. Elokuvat

Hyvii leffoi on aina kiva kattoo :3 , mutta jos juoni ja toteutus on surkee, ei kelpaa mulle >8D . Leffojen kattominen varsinki elokuvateatterissa on kyllä jotaki mitä haluis tehä usein, varsinki ku samalla voi syödä mahtavan makusii poppareita :3 .

7. Kirjat

Hyvistä kirjoista tykkään kans tosi paljon, mut sama kriteeti ku laffoilla, juonen pitää olla hyvä. Erityissuosikkeja on Harry Potter -sarja (oon vannoutunut fani) ja Nälkäpeli-kirjat.

8. Musiikki

Enimmäkseen kuuntelu, vaikka harrastani kitaransoittoo. Suosikkibändejä tällähetkellä on Evanescence, Within Tempetation ja Jack off Jill.

9. Tietokonepelit

True nörtin puhetta 8D , mutta tykkään kyl pelata pelei aika paljon, porukoitten mielestä kyl liianki paljon xD . En oo addikti 8D , suosikkeja on The Sims -sarja ja American McGee's Alice.

10. Joulu

Joululoma on paras heti kesäloman jälkeen, ja joulussa on kyl parasta lahjat, ja hyvä ruoka (tai oikeestaan joulukinkku 8D). Harmi et lahjojen määrä pienenee vuosi vuodelat, muistan et joskun pienenä sain varmaan 20 lahjaa tai jotain sellasta, toissajouluna sain 5 lahjaa XD , tosin vietin joulun Thaimaassa, ja sain lahjat sen jälkeen, mut ois niitä voinu enemmänki olla D:< .

Siinä tuli kaikki, ja nyt vielä, ketkä haastan tähän seuraavaks. Tai oikeestaan kenet haastan, nimittäin:

Natalyn, mynaturalworld-papilio.blogspot.com/

Tähän loppuun vielä tällanen "minipostaus", Maanantaina ei paljoo tapahtunu, koulussa katottiin musiikintunneilla musikaali Moulin Rouge, oli ihan hyvä. Äiti ei oikeen muuten lämmenny mun idealle vappuvärivärjätä tukka, ja me mennää huomenna Tampereelle, ja ostetaan Punanaamiosta mulle musta peruukki ja se muoviveitsi. Sen jälkeen käydään kattoon Nälkäpeli mun kahella viimesellä ilmaislipulla, ja sit vielä pikakierros Koskarissa, käyn kattoon BR Leluissa Dead Tired Cleoa, josta aattelin tehä kustomin, nimee en viä tiiä. Tänää saatiin kemiankoe takas, johon en muuten lukenu melkeen yhtään, koska olin unohtanu sen. Sain 9 ½, kaikki muut tehtävät meni täysin oikein paitsi viimenen, joka oli sellanen, jota ei oltu ees harjoteltu, ja se ope oli sanonu ettei sellasta tuu -.-' . Eli ärsyttää ihan kiitettävästi... Ei muuta, opitte tänää lisää musta, älkääähän käyttäkö tietoa väärin 8D .