No joo, loma alko jo perjantaina, mut ehin postata vasta ny. Lähettiin torstaina Veteliin mun isovanhempien luo, ja mun setä, sen vaimo ja lapset (toinen 2v ja toinen 5 ½ kk) + niitten koira. Eli väkee riittää, yhteensä meitä on täällä 9 ja koira. Jopa mun isovanhemmilla on paree kamera ku meillä, joten oon kuvaillu tosi paljon. Varsinki Abbeyä oon filmannu, koska tääl on varmaan 40 cm lunta, ja se sopii Abbeylle täydellisesti. Toraleitaki oon kuvannu, pääasiassa puissa. Muutamii lumionnettomuuksii niille kävi, nimittäin Abbeyä kuvatessa lumet tippu katolta ihan sen viereen kaataen sen nurin. Tästä kyllä selvisin ihan säikähyksel, Abbey ei ollu ees luminen ku nostin sen. Toralei ei ollu ihan niin onnekas, se nimittäin tippu just kuvan oton jälkeen oksalta pehmeeseen hankeen, ja se joutu pesuhuoneeseen kuivumaan xD . Mitään varsinaista vahinkoo ei onneks kummallekkaan käyny. Iski kyl Toralein pudotessa paniikki, kuulu "humps" ja "ARGH!!!" xD . Kuvii laitan sit ku pääsen kotiin, eli maanantaina, tai tiistaina, jos maanantaina menee liian myöhään, koska täältä ajaa 4 tuntii kotiin -.- . Oon aatellu hankkivani Skull Shores -Draculauran kustomoitavaks, poistaisin sen naamasta sen sydämen, vaihtaisin vaateet ja nimeisin sen uudestaan. Jos saan Clawdeenin kerrossängyn, jossa tulee Dead Tired -Clawdeen mukana, tekisin saman sille Clawdeenille (paitsi en poistais naamasta mitään) . Meen varmaan tänäänki kuvaileen, toivottavasti kaikki kuvat vaan mahtuu äitin muistitikulle xD . Niitä kuvii on PALJON!