Tänään alko koulussa uus jakso, joka on 5. ja viimenen. Meiän koulu on yhteiskoulu, eli siin on lukioki, jonka takii myös meiän muitten lukuvuosi on jaettu 5:een jaksoon, joissa jokasessa on eri lukkari, ja aineetki vaihtelee (järkyn pitkä lause tuli xD) Ekana oli 3 tuntii musiikkii, joka ny oli ihan kivaa. Viimesel tunnil en kyl oikeestaan voinu yhen kaverini kaa tekeen mitään, koska ne jotka laulaa siin kevätjuhlabiisi, treenas sitä niitten opettajien kaa. Sain muuten tänää tolta kaveerilta Nälkäpelin lainaks, ja oon lukenu jo 91 sivuu, alotin joskus kolmelta : D . Kaks  vikaa tuntii oli uskontoo, jota pitävä ope on varmaan 2 metrii pitkä, ja mä oon joku 145 cm -.- . Kiva sitte kattoo vähän ylöspäin ku puhuu sille. Eilen olin melkeen koko päivän Natalyn kaa, oltiin ulkona ja välillä meillä. Hauskaa oli, vaikka meninki kahestin sen aprillipilaan, ku en ees muistanu koko aprillipäivää xD . Otettiin myös aika paljon kuvii mun Monstereista, mut Natalyn kameralla, joten mulla ei oo niit viä. Sitku saan ne, koska Nataly lupas lähettää ne mulle, laitan ainaki osan niist luultavasti tänne : D . Nyt ei mitään kuvia oo : ( ja taidan mennä tästä pelaan simsii (a-d-d-i-k-t-i- xD).