Tulin tänään tänne uuta postausta kirjottelemaan, ja huomasin et mulla oli uus lukija! : ) Olin muuten jo hereillä 7.15 , koska menin tänää bussilla, heräsin jo 6.30 (aikasin, tiedän) .Ja nyt, kuva elisestä suklaakakusta, josta on oikeesti syöty jo puolet XD.   Joten, tänään oli äikänkoe, joka meni luultavasti ihan hyvin, aiheena oli " kielenhuolto" eli pilkut, isot ja pienet alkukirjaimet, yhdyssanat,sivu- ja päälauseet, numerot ja puhe ja kirjakieli. Yks virhe siihen ainaki tuli, ku kaverin kaa kokeen jälkeen juteltiin. Uskontojen nimet tulee pienellä, mut mä laitain islam-sanan isolla -.- . Hyvin menee. Tänään oli muös taas kolme tuntii saksaa, ja ope sano viimeviikolla, et Sveitsi- esitelmät pitää olla puhtaakskirjotusvaiheessa tänää, et ne voi tehä sit tunnilla valmiiks. Arvatkaa kuka ei muistanu. Minä! En ollu ees alottanu, kaikki mitä mulla oli opelle näytää oli otsikko vihossa, seki suomeks. Ei ollu ope kovin tyytyväine XD. No, tein sit esitelmän kokonaan tunnilla, ku sain käyttää luokan läppärii (mun piti myös hankii kuvat kaikille, ku olin ainoo joka osas). Mun aihe oli muuten sveitsiläinen suklaa. (Kyllä, olen herkkusuu) Kotona piti sit taas siivota, se tunne ku oot ollu 7 tuntii koulussa, laukussa on viidet eri kirjat (eli painaa aivan helvetisti), bussimatkassa on menny jo 20 min (se kiertää sellasen "lenkin" ku se pudottaa kaikki kuljetusoppilaat) ja ku avaat oven, pitää kuunnella imurin ulinaa. Ei erityisen hauskaa. Onnistuin myös nukahtaan sohvalle ku katoin Myytinmurtajii tallenuksesta (jo varmaan 3. kerta ku nukahan samalla). Nyt taidan mennä pelaan Alicee taas (addikti xD ) ja syömään M & M's:jä!