Oltiin Elokuun ekana viikonloppuna äitin kanssa vaarin mökillä, jonne tuli myös Nimma perheineen ja mun toinenki täti.

Mökki ulkopuolelta (liian läheltä xD ). Melkeen koko mökin ympäri menee terassi.

Näkymä kuistilta, sivulla saunahuone. Rannassa on laituri, se vaan jäi puun taakse.

Tikkaat parvelle, jossa Nukuttiin äitin, Nimman ja sen pikkuveljen kanssa.

Parvella oli aikamoinen sotku :D . Edessä olevat vaatteet on mun. (Yuri sojottaa tossa mahtavasti xD )

Ja vielä pakollinen Pullip-kuva :3 . Vasemmalla Nimman Michiko (Pullip Ddalgi), oikealla mun Yuri.
Mökillä oli tosi hauskaa vaikka vesi olikin vähän kylmää :D . Harmi et oltiin vaan viikonloppu, mut ensvuonna ollaan toivottavasti pidempään.

Toissaviikolla alkoi sitten ysiluokka :D . Ei nii et kouluun meno ois ollu mitenkään mieluisaa, päinvastoin. Voisin kyllä luetella pitkän listan asioista jotka oisin tehny mielummin. Viimeviikko meni kotona sohvalla, kuumeessa nimittäin. Lauantaina heräsin sit järkyttävään kipuun korvassa, ja aamupäivällä mentiin lääkäriin. No, korvatulehdushan siellä -.- . Nyt on ollu sitte toinen korva puoliks kuuro, ku on niin tukossa. Harmi on vaan ettei kukaan oo kysyny multa että "Mitä kuuluu?" koska sitte voisin vastata: "Ei mitään vasempaan korvaan." :D . Hämmentyis varmaan kysyjä kivasti xD . Tällä viikolla oon sitte ollu koulussa, ja aamuherätykset on ollu kyllä täyttä tuskaa. Syyskuun ekalla viikolla tulee sitte postaustauko, koska lähen leirikouluun Kreikkaan. Hieman matka jännittää, oon kyllä ollu lentokoneessa enneki, et ei se osuus :D . Alicen pelasin tänään taas loppuun, oon aatellu pelailua alottaa. Ekan osan voin laittaa sit tänne, jos teitä kiinnostaa.

Ja nyt vielä, kuinka moni tätä lukee? Kommaa, jos luet tätä blogia, et tiän vähän lukijamääriä. Kommentteja nimittäin tulee tosi vähän :( ja toivoisin niitä enemmän.