Okei, olin kotona jo maanantai-iltana, mutten oo kerenny/muistanu/jaksanu postata viä : D . Koska oon mahtava, äiti osti mulle eilen (taas O_o) uuden mangan, Vampire Knightin! Äsken luin sen loppuun, ja se oli tosi yvä (siis niit tulee lisää, se oli vasta osa 1) Mun Pullip-haaveet murskattiin taas, en saa sellasta koska en kuulemma tarvi sellasta. Isin mukaan "Sä oot aikuistumassa ja sillon mun mielestä pitäis jättää tollaet nukkehommat pois" Joo Pullip ei oo mikää lasten juttu, vaan ne on arvokkaita keräilynukkei, joilla EI SAA leikkii. Eli joudun tyyliin ostaan ne ite, ja ne maksaa jotain 100 e kpl -.- . Haluisin Pullip Naomin ja Pullip Chelsean! Ne on ihanii <3 hakekaa Google Kuvahaulla tai jollain. meen äitin kaa perjantaina Pirkkalaan shoppaileen, ja saan/osatan (jos siel on) sen Draculauran kustomoitavaks. En oo keksiny sille viä nimee, vaihtoehtoi on 3, ja te saatte ny äänestää suosikkiinne >: D (En sit välttämättä kuitenkaan valkkaa sitä, mikä on saanu eniten äänii).

Vaihtoehdot ovat seuraavat:

1. Azusa

2. Mariko

3. Mai

Eli äänestäkää kommentissa sitä, mikä teiän mielestä ois paras! : D