Hyvää juhannusta kaikille :3 (etuajassa :D) . Postaan nyt sukulaisten koneelta, joten ficin toista osaa ei tule vielä. Laitan sen luultavasti maanantaina tai tiistaina, oon myös miettiny, jos tekis sille ihan oman blogin. Teenkö vai en, kertokaa mielipiteenne :D . Mun Pullip Naomi tuli maanantaina, kuvia mun nukkeblogissa: http://theworldofmydolls-stafire.blogspot.fi/ . Nuken nimeks tuli Yuri Nodoka Takeda, mutta ei Pullipista nyt sen enempää. Mun päätös pastailla useesti siis vähän kusi, koska tuli taas armoton tauko xD . Yleensä käy näin: aamupäiväl ku meen koneelle, mietin, et tänää pitää postailla, mut koska oon niin laiska, aattelen, et teen sen myöhemmin, ni voi sit laittaa senki päivän kuulumiset. Sit yleensä alan pelaan joko Simsii tai Alicee, ja sitä pelaan parituntii, kunnes käy tylsäks/ideat loppuu, ja alan surffailla netissä. Sit joka jatkan pelaamista, tai lähen johonki. Sit ku lopetan pelin/tuun kotiin, onki jo ilta, jollon joko mun koneaika loppuu, pelaan viime hetket tai mesetän viimeseen minuuttiin asti (kirjaimellisesti :D) . Sit meen kattoon telkkarii/saunaan/suihkuun/tekeen jotain muuta. Sit joskus klo 23.00 muistuu, et ai nii, mun piti postata! <-- Ja kyllä, vietän suurimman osan mun kesälomapäivistä näin :D . Heinäkuussa asiat muuttuu, sillon yleensä meen mökille/sukulaisille/johonki. Tänä kesänä on myös sitte hyvin vihattu rippileiri, johon menee tietty viikko, joten silloin ette postauksia saa. Eipä tässä ny muuta, meen pelaan mahtavii Aapelin pelei 8D .