Tulin äsken saunasta, oon siis tällähetkellä mun isovanhempien luona (taas). Olin siis rippileirillä koko ekan viikon, ja en siis luonnollisestikkaan voinut postata, joska siellä puskassa ei ollu nettii. Ripari oli suoraan sanottuna ihan perseestä, en nimittäin oo uskonnollinen ihminen, joten ne oppitunnit oli tosi puuduttavia. Kamalinta kaikista oli "sovitusrata", eli meiät haettiin yks kerrallaan, ja tarkotus oli "päästä taivaaseen ja välttää kadotus" -.- . Aluks piti koskee kymmeneen laattaan numerojärjestyksessä niin, et toinen jalka oli koko ajan kosketuksissa johonki naruun. No, se oli tehty mahdottomaksi, eli siihen viimeseen laattaan (num. 10) oli mahotonta yltää. Sit me jouduttiin "kadotukseen", ja meiän silmät sidottiin, ja meiät johdatettiin johonki huoneeseen oottaan, ja meiän kädentki sidottiin selän taakse. Sit meitä tultiin hakeen, je meiät vietiin pyövelin(leirin pelottava pappi) luo. Se käski sit mennä sellälleen makaamaan ja laittaa kädet sivuille, siis mennä makaan ristin päälle. Sitte se paino naulaa meiän käteen ja kysy jotain: "Onks tässä hyvä?" O.O . Mä tyyliin panikoiduin, ja vedin mun käden pois. sit se alko naulata sitä naulaa johonki, ja sano: "Sulla kävi tuuri, joku meni sun puolesta!" . Sitte tuli se joku nuorisotyönohjaaja, ja rupes käännyttään jotain: "Jeesus meni sun puolesta, pelastut jos uskot..." . Oli kyllä kamala kokemus. Tää rata on siellä kuulemma joka vuosi, joten EN suosittele menemään millekkään Leiriahon riparille.

Viime viikon olin sit mummilla, ja samalla tuli sit monta kertaa käytyä serkkuni Nimman luona :3 . Kuvattiin Yuria (mun Pullip) ja Michikoa (Nimman Pullip). Pelattiin myös DS:llä Worms:ia ja mentiin Nälkäpeliä (otettiin Nimman pikkuveliki mukaan, ja kukaan meistä ei siis oikeesti kuollu :D) .

Mun rippijuhlii edeltävänä päivänä aattelin pelata Alicee, koska alotin pelaan ekakerran mediumilla. Ku otin levyy kotelosta, tapahtu jotain kamalaa. Alicen pelilevy halkes. Siis ihan kokonaan, keskeltä ulkoreunaan. Eipä siinä site muuta vaihtoehtoo ollu ku tilata uus, tällä kertaa tilasin upouuden, en käytettyy.