Viikonloppu on taas ohi : ( . En tykkää tosiaankaan koulusta, varsinkaan sen aiheuttamista aamuherätyksist, koska en oo todellakaan mikään aamuvirkku (pikemminki päin vastoin) Koulus ei tapahtunu paljoo, musiikintunnit meni taas Tik Takin Satuprinsessaa harjotellen, ku vissiin esitetään se jossaki (mä soitan sähkökitaraa). Tosin osa tunneista meni taas siihen ku ne jotka laulaa siin esitykses treenas jotain Taylor Swiftin Crazier -biisii youtuben kaa, joten me muut ei sit voitu tehä sillon oikeestaan mitään, koska ne esittää sen kevätjuhlas nii et 2 opettajaa säestää. Matikas oli koe, joka meni ihan hyvin (kai). Muuta koulus ei sit tapahtunu, paitsi et tukioppilastunnilla saatiin esittää opolle, ku se vetää sitä, kysymyksii jatko-opinnoista ja muusta sellasesta. Mä haluisin lukioon Tampereelle, Tampereen Yhteiskoulun lukioon eli TYK:iin, joka on ilm asutaidon lukio. Sinne on kuulemma tosi vaikee päästä, tarvitaan sellanen ysin keskiarvo (jollanen kyl ainaki nyt saattaa multa löytyy) . Viidestä kuuten oli Mupessa, jossa saatiin lisäinfoo perjantaina olevasta jostai klassisen musan konsertista (johon äiti pakotti mut). En yhtään jaksais mennä, ei nimittäinn kiinnosta -.- . Eilen muuten, ku siivosin mun huonetta, löysin sen maraton-kirjotelman, joka oli muuten koko ajan mun pöydällä olevassa paperipinossa (eli se ei ees ollu hukassa). Sitä, tai mitään muutakaan tarinaa EI oo nyt hetkeen tulossa, ku mun kone on yhä (luonnollisesti) paskana. N. puolentoistatunnin päästä pääsee kattooon Täykkäreitä : D . (oon ihan koukussa) Ja sen jälkeen, ku äiti on tullu sählystä, katotaan sen kaa meiän tallentama Huippumalli Haussa. Luultavasti katon tänää myös Pasilan, jos isi kattoo sen. Kakku muuten loppu eilen : ( tekis mieli uutta, mut ei millään jaksais tehä xD . Ny meen leikkaan kynnet, neku on taas päässy aika pitkiks. Ne nimittäin kasvaa melko nopeesti, mä leikkaan ne aina nii et sitä valkosta osaa ei oo ollenkaan, ni menee vajaa 3 viikkoo, ni ne on taas tällaset 3 mm (siis se valkonen osuus, jota ei aluks ollu ollenkaan).