Hyvää vappuu kaikki, vaikkaki vähän myöhässä, koska tulin vast eilen kotiin Helsingistä. Hirveet vappufiilikset ei kyl oo, en oo syöny yhtäkään munkkii enkä juonu pisaraakaan simaa (vielä). Tänää oli koulus liikkaa, ja siellä Zumbaa O_o . Olin varmaan aika huono xD piilouduin koko ajan takariviin, oon lusmu, tiedän 8D. Sunnuntaina ku mentiin Helsinkiin mun sedän ja sen perheen luo, grillikausi alko! Mentiin niitten kerrostalon taakse jossa oli sellanen grillipaikkaviritelmä, ja grillailtiin siinä sitte onnellisina makkaraa ja ananasta ja nakkeja :3 . Ananaat (ananakset) oli parhaita, varsinki ku ei ollu purkkiananaita (ananaksii) vaan sellanen tuore. Maanantaina käytiin Suomenlinnassa ja kahessa BR Leluissa, joissa kummassakaan ei muuten ollu yhtään nukkee, vaan jotain sivutuoteshaibaa O_o, ja illalla piti mennä Linnanmäelle, mut äiti tuli kuumeeseen ni ei sitte menty. Makuunis käytiin sen sijasta XD . Illalla pelattiin sit viä mun Bohnanza-nimistä (kai  se noin kirjotettiin XD) papuistutuslautapelijuttuu, jos voitin kahesti 8D. toisen voiton jälkeen mun setä julisti sen uonoks peliks XD. Sain kuvata niitten järkkäril, ja oli yl ihanaa, oli nii helppo kuvata ja tuli nii hyvää laatu :3 . 14 megapixelii oli taivas meiän kameran 5 megapixeliin verrattuna. Aattelin ruveta tekeen Maille ite vaatteita, koska vaatepakkaukset on kalliita, ja niis on vähän vaatteit ja aina vaan jonku tietyn "teeman" pohjalle : ( . Meiän ompelukone on kyl sen verran surkee, et en tiä tuleeks tää onnistuun : ( . Onneks mummilla on sit parempi :3 voin koittaa siellä viiimestään. Se saa sit luvan auttaa mua, oon surkee ompeleen XD .